POS STARS 2012 dla Focus Advantage, Brown–Forman Polska i QLA

150x110

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage wspólnie z Brown-Forman Polska oraz z firmą QLA, producentem POS, zostały nagrodzone statuetką POS STARS 2012 za stand Plastry Miodu Jack Daniel's w konkursie na najlepsze display'e reklamowe.

W czwartej edycji POS STARS, konkursu organizowanego przez miesięcznik OOH Magazine, wzięło udział 20 firm, które zgłosiły łącznie 36 standów. Stand Plastry Miodu Jack Daniel’s wygrał konkurs POS STARS 2012 w kategorii display'e kartonowe.

Koncepcja kreatywna oraz design nagrodzonego standu Plastry Miodu Jack Daniel’s powstały we współpracy Focus Advantage oraz Piotra Chmieleckiego, Senior Brand Managera Jack Daniel’s FoB – Poland, na potrzeby kampanii wprowadzającej na polski rynek Jack Daniel’s Tennessee Honey, wyjątkowego połączenia oryginalnej whiskey Jack Daniel’s i likieru miodowego.

- Nagrodzony display jest jednym z wielu elementów, które zaprojektowaliśmy na potrzeby kampanii pierwszego wariantu smakowego Jack Daniel’s. Od początku we wszystkich materiałach przewijały się pszczoły, ule, etc. Przed oczami ciągle mieliśmy plastry miodu - stąd pomysł na formę display’a oraz materiał, który nie jest zwykłą tekturą a jej specjalną wersją o strukturze właśnie plastra miodu (tzw. re-board). Inspiracja ciężką pracą malutkich pszczółek nie była jednak powierzchowna. Podobnie jak struktury tworzone przez pszczoły, design naszego display’a jest również organiczny i bez problemu pozwala dostosować jego wielkość do konkretnej potrzeby i specyfiki dostępnego miejsca. Ilość modułów, z których budujemy przestrzeń bez problemu można zwiększyć lub przeformatować, np. do wersji poziomej. Pomysł jest więc bardzo prosty - w zasadzie banalny – działa jednak dobrze, ponieważ wraz z produktem tworzy fajną, spójną i logiczną całość – tłumaczy Tomasz Jarosz, design director w Focus Advantage.